سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

تقویت نوشتن زبان انگلیسی یکی از مباحثی است که دانشجویان نسبت به مهارت های دیگر کمتر به آن توجه می کنند.

 اما باید بدانیم که اگر مثلا شما قصد دارید در آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس شرکت کنید و فارغ از اینکه در چه سطحی قرار داشته باشید ، مهم نیست که انگلیسی را در چه مقصدی مطالعه می کنید ، باید نحوه نوشتن انگلیسی خوب را بدانید. بنابراین ، در این مقاله من برخی از راه های تقویت رایتینگ انگلیسی را کشف می کنم.

خواندن مرتبط: مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تقویت رایتینگ

ارتباط تنگاتنگی مهارت نوشتن و مهارت خواندن

 شنیده اید  می توانید به انگلیسی انگلیسی گوش دهید و برای تقویت گفتار خود پادکست گوش دهید. یعنی برای تقویت گفتار از تقویت لیسنینگ استفاده کنید! شما باید بدانید که برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی نیز بهتر است متون انگلیسی را مرتبا بخوانید. یعنی همان ارتباط را ریدینگ و رایتینگ داشته و روی هم اثر میگذارند.

نحوه گوش دادن به پادکست های انگلیسی هنگام شنیدن سازه های صحیح به ما کمک می کند تا هنگام مکالمه انگلیسی از آنها استفاده کنیم. خواندن متن های مختلف و قرار گرفتن در معرض ساختارها ، کلمات و زبان انگلیسی مختلف به ما کمک می کند تا هنگام نوشتن به زبان انگلیسی از دستور زبان انگلیسی به طور طبیعی استفاده کنیم و ایده های مختلفی برای نوشتن داشته باشیم.

مرتبط بخوانید: آموزش زبان آنلاین

اگر می‌خواهید رایتینگ انگلیسی یاد بگیرید در ابتدا پاراگراف نویسی را تمرین کنید

وقتی نوبت به نوشتن انگلیسی می رسد ، می دانیم که با متن چند خطی روبرو هستیم.

 حالا بیایید به قسمتهای کوچکتر و دقیق تر نگاه کنیم. هر متن احتمالاً از دو یا سه پاراگراف تشکیل شده است. پاراگراف مجموعه ای از جملات است که یک موضوع خاص را بیان می کند.

جزئی ترین قسمت پاراگراف ، جملات است. بنابراین در ابتدای مسیر یادگیری نوشتن انگلیسی ، شما باید قادر به نوشتن یک جمله صحیح باشید و سپس نحوه اتصال این جملات را بدانید تا معنای مورد نظر را به خواننده منتقل کنید.

 همانطور که می بینید ، نوشتن یک خط انگلیسی ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد ، اما اگر با نوشتن یک جمله شروع کنیم و به تدریج آن را گسترش دهیم ، یک خط انگلیسی نوشتیم.

از طریق مهارت های دیگر به تقویت مهارت نوشتاری بپردازید

یک روش خوب برای تقویت نوشتن انگلیسی استفاده از مهارت های دیگر برای تقویت مهارت گفتاری انگلیسی است. اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ بله حتما

به عنوان مثال ، هنگام گوش دادن به پادکست انگلیسی یا تماشای فیلم ، می توانید آن را به جملات برش دهید ، متن را بنویسید و ادامه دهید. یا سعی کنید خلاصه ای از آنچه در پایان شنیده اید یا دیده اید را بنویسید.

 هر دوی اینها تأثیر بسزایی در نوشتن انگلیسی شما خواهد داشت و انرا تقویت خواهد نمود

منبع: www.englishdon.ir