سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

ما با بیش از یک چهارم جهان انگلیسی صحبت می کنید ، اگر می خواهید یاد بگیرید ، مجبور نیستید خیلی جستجو کنید تا منابع و فرصت های زیادی برای تمرین زبان پیدا کنید. با داشتن حدود 800،000 کلمه انگلیسی و تکنیک های عجیب نگارشی که می تواند حتی کسانی را که زبان اصلی آنها انگلیسی است گیج کند ، قطعاً زبان می تواند یکی از چالش برانگیزترین مهارت ها باشد ، خصوصاً اگر انتظار دارید این کار را سریع انجام دهید   .

 

به لطف فناوری و در دسترس بودن ابزارهای یادگیری زبان ، زمان بهتری برای شروع یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد. به زودی خواهید فهمید که انگلیسی به بسیاری از زبانها از جمله آلمانی و رومانیایی مربوط است و درک آن را آسان تر می کند.

 

اگرچه یادگیری با سرعت خوب کاملاً قابل قبول است ، اما این نکات و منابع می توانند به شما در یادگیری سریع و موثر انگلیسی کمک کنند انگلیسی را به صورت رایگان با اینترنت بیاموزید امروز می توانیم پاسخ تقریباً همه سوالات خود را در اینترنت بیابیم. آموزش و یادگیری زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

در حین یادگیری زبان انگلیسی ، ممکن است ابهاماتی داشته باشید که می توانید در اینترنت به زبان فارسی یا انگلیسی جستجو کنید و نقاط ضعف خود را اصلاح کنید ، اما به غیر از این ، فیلم های آموزشی یا سایت های یادگیری انگلیسی زیادی وجود دارد هدف را به صورت عملی و اصولی و البته در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

 

آموزش رایگان به زبان انگلیسی به صورت گروهی. یکی از بهترین ایده ها برای یادگیری رایگان انگلیسی این است که خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید ، به این معنی که ما می توانیم تا آنجا که می توانیم انگلیسی گوش دهیم و بخوانیم.

 

 

اما علاوه بر اینکه مردم در کنار ما هستند و ما را در این مسیر تشویق می کنند ، بسیار موثر است. اگر دوستان یا خانواده ای را می شناسید که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند ، همزمان دو روش ذکر شده در بالا را امتحان کنید و سپس آنچه را که یاد می گیرید به اشتراک بگذارید.

 

صحبت با یکدیگر نیز یکی از بهترین راه ها برای بهبود مکالمه انگلیسی شما است تا بتوانید به راحتی هم خود و هم دوستان خود را بهبود ببخشید. 

 

یک شریک برای مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید

 

انجام هرچه بیشتر تمرین کلامی برای یادگیری سریعتر ضروری است. تعجب خواهید کرد وقتی که سرانجام هر شب با یک انگلیسی زبان فقط با یک برنامه یادگیری زبان ملاقات می کنید. بدون انگلیسی صحبت کردن ، قادر به شناسایی نقاط ضعف خود نخواهید بود. یافتن یک شریک مکالمه ، یا حتی یک شریک مطالعه ، که بتواند یادگیری شما را با تمرین واقعی ، زنده و رو در رو تقویت کند ، به شما این امکان را می دهد که مهارت های رشد و نمو خود را امتحان کنید.

 

در حالی که یادگیری پادکست ها با انگلیسی زبانان بومی ممکن است ماه ها به طول انجامد ، پادکست های بسیاری فقط برای دانشجویان وجود دارد. برخی از نمونه ها شامل All Ears English ، etter at English ، The English We Speak ، Luke"s English Podcast و ESL Podcast است. همچنین می توانید از پادکست هایی با سخنرانانی استفاده کنید که زبان اصلی آنها انگلیسی است فقط برای تمرین.

 

ابتدا به عنوان یک صدای سفید گوش دهید ، سپس این قسمت را برای بار دوم پخش کنید و ببینید چه کلمات جدیدی را تشخیص می دهید. اگر به متن گوش دهید ، می توانید متن قسمت را نیز بخوانید که عبارات و کلمات را با صدای بلند تکرار می کند. این روش می تواند به شما کمک کند کلمات و دستور زبان جدید را سریعتر انتخاب کنید و می توانید آن را تنظیم کنید تا سریعتر پخش شود

 

آیا خودم می توانم انگلیسی یاد بگیرم؟

 

این کار می تواند انجام شود و امکان پذیراست ، ما وانمود نمی کنیم که دانش عمیق خود را در مورد یادگیری یک زبان مرموز ، فلسفی یا صرف نشان می دهیم. ما سعی می کنیم تا حد ممکن صادق باشیم و دلیل آن را خواهید دید. یادگیری زبان مانند یادگیری چیز دیگری نیست. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ریاضی یاد بگیرید ، جلوی رایانه خود نشسته اید ، معادلات ، توضیحات ، قوانین و روش ها را جستجو می کنید و آنها را یاد می گیرید. سپس سعی می کنید یک مسئله را حل کنید و ببینید چطور پیش می رود.

https://www.busuu.com/en/course/learn-english-online

https://www.futurelearn.com/subjects/language-courses/learn-english