سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی (IELTS) محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

چرا آیلتس مهم است؟ 

آیلتس مورد اعتماد بیش از 11000 سازمان در سراسر جهان است ، بنابراین هنگام شرکت در آزمون ، می توانید مطمئن باشید که توسط موسسات آموزشی ، کارفرمایان ، دولت ها و موسسات حرفه ای به رسمیت شناخته شده است.

IELTS به عنوان یکی از پیشگامان چهار مهارت ارزیابی زبان انگلیسی 30 سال پیش ، امروزه به تعیین استانداردهای آزمون زبان انگلیسی ادامه می دهد. دولت های استرالیا ، کانادا ، نیوزلند و انگلستان از IELTS برای پردازش درخواست های مهاجرت استفاده می کنند.

ببینید کدام سازمان ها آیلتس را قبول می کنند.

 

امتحان آیلتس چگونه کار می کند؟

 

آیلتس توسط متخصصان مشهور ارزیابی زبان دنیا توسعه یافته است و زبان انگلیسی مورد نیاز برای موفقیت در شغل جدید یا تحصیل در خارج از کشور را می داند.

مطمئن شوید که نحوه عملکرد آزمون آیلتس را می دانید و فرمت های آزمون آیلتس را بیشتر می شناسید.

 

آزمون آیلتس مناسب را انتخاب کنید

 

دو آزمون آیلتس وجود دارد: IELTS Academic یا IELTS General Training. آزمایشی که انتخاب می کنید باید بر اساس کاری باشد که می خواهید انجام دهید.

 

آیلتس آکادمیک: ارزیابی کنید که سطح مهارت انگلیسی شما با شرایط دانشگاهی مطابقت دارد. این زبان جنبه های زبان دانشگاهی را منعکس می کند و ارزیابی می کند که آیا آمادگی تحصیل دارید یا خیر.

 

آموزش عمومی آیلتس: دانش انگلیسی در زمینه عملی و روزانه. انتقال و آزمایش هم موقعیت کار و هم موقعیت های اجتماعی را منعکس می کند.

 

اگر از آزمون آیلتس برای درخواست ویزای انگلستان برای کار ، زندگی یا تحصیل در انگلستان استفاده می کنید ، ممکن است نیاز به گذراندن آزمون آیلتس آکادمیک یا ویزیت و مهاجرت (UKVI) یا آزمون مهارت های زندگی آیلتس داشته باشید.

دریابید که کدام آزمون برای شما مناسب است.