سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

آیا میدانید که اهمیت آموزش گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته از آنچه که فکر میکنید نیز بیشتر است؟! اغلب باب شده است که یادگیری گرامر چندان اهمیتی ندارد. ولی باید بدانید که نه تنها برای نوشتن یعنی در مهارت رایتینگ بلکه به هنگام مکالمه انگلیسی یا همان اسپیکینگ نیز به آموزش گرامر زبان انگلیسی نیاز داریم.

پاسخهایی وجود دارد که می توان هنگام اعمال آنها ارائه داد ، نه تنها چقدر از دستور زبان و قوانین استفاده می کنیم ، بلکه دوست داریم از آنها به دو زبان نوشتاری و گفتاری استفاده کنیم.

برای آموزش گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نیازی به مطالعه فراوان نیست!

محققان به این نتیجه رسیده اند که یادگیری زبان انگلیسی ، به ویژه دستور زبان انگلیسی ، نباید قوانین و مقرراتی را برای زبان آموز ایجاد کند.

آموزش گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

این بدان معنی است که زبان آموز نیازی به حفظ اصول و قواعد مختلف ندارد. هرچه بیشتر درباره قوانین گرامر بدانید ، چگونگی اعمال آنها را نیز بیشتر می دانید. درک شرایط و چرایی استفاده از دستور زبان انگلیسی از حفظ مهمتر است. در این صورت ، برای وضع قوانین دستور زبان انگلیسی نیازی به تمرین . مطالعه بیش از حد نیست.

به استقبال یادگیری نکات گرامر انگلیسی بروید!

معمولاً وقتی به دانشجویان پیشنهاد می کنیم متنی را بخوانند ، فیلم ببینند یا حتی پادکست انگلیسی گوش دهند ، آنها این س askال را می پرسند که آیا ما باید معنی همه کلمات جدید را بدانیم؟ معانی کلمات جدید را یادداشت کنید؟ آیا در حین یادگیری کلمات را مطالعه می کنید یا بعداً آنها را مطالعه می کنید؟

اما به ندرت پیش می آید که کسی بپرسد اگر در ساختار جملات یا قوانین دستور زبانی انگلیسی عدم اطمینان وجود دارد ، چه کاری باید انجام دهد؟

خوب است بدانید که برای یادگیری دستور زبان انگلیسی نیازی نیست ساعت ها با کتاب های خود کار کنید. برعکس ، بعضی اوقات می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید که هم عملی هستند و هم در چنین شرایطی به راحتی فراموش نمی شوند. زیرا آن را در یک موقعیت واقعی آموخته اید.

 

بنابراین ، از این پس ، وقتی با نکته ای در دستور زبان انگلیسی روبرو شدید که قبلاً آن را نمی دانید ، فرار نکنید و زیر بار آن بروید! یعنی یاد بگیرید!

آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد با هدف شما ارتباط تنگاتنگی دارد!

استفاده از انواع مختلف ساختارها در زبان انگلیسی و همچنین نحوه استفاده از آنها بستگی زیادی به این دارد که چه کسی و در کجا می خواهد از آنها استفاده کند.

گذشته از تفاوت در دستور زبان انگلیسی در زبان های محاوره ای و دانشگاهی ، ساختارهایی که در موقعیت های اجتماعی و شغلی افراد به کار می روند ، گاهی اوقات با یکدیگر متفاوت هستند.

 

به عنوان مثال ، شخصی که انگلیسی را فقط برای برقراری ارتباط و تأمین نیازهای روزمره مهاجرت به خارج از کشور می آموزد ، نیازی به دانستن ساختارهای دستور زبان انگلیسی و قوانین مکاتبات تجاری ندارد.

امیدوارم مقاله آموزش گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد

منبع:‌ انگلیشدان