سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

امروز می خواهم در مورد یکی از بهترین روشهای آموزش لغات انگلیسی با شما صحبت کنم! این روش چیزی جز تکنیک ریشه یایی نیست!

 

بسیاری از کلمات انگلیسی ریشه ای رومی یا یونانی دارند و بسیاری از این کلمات انگلیسی دقیقاً مانند کلمات دیگر زبان هستند که می توانند به قسمت های کوچکتر تقسیم شوند.

 

اگر بتوانیم ریشه های مختلفی یاد بگیریم یا در مورد انواع مختلف پیشوندها و پسوندها اطلاعاتی کسب کنیم ، می توانیم معنی بسیاری از کلمات انگلیسی را که قبلاً ندیده و نشنیده ایم حدس بزنیم.

آموزش لغات انگلیسی باتکنیک ریشه‌یابی به شما این امکان را می‌دهد تا نه‌تنها در وقت و زمان خود بسیار صرفه‌جویی کنید بلکه دایره لغات زبان انگلیسی خود را به سرعت افزایش دهید.

 

این مقاله که چکیده ای از آموزش لغات انگلیسی انگلیشدان است را تا ناتها بخوانید و موضوعات جدید بیاموزید

 

آموزش لغات انگلیسی

 

آموزش لغات انگلیسی با ریشه ، ریشه کلمات

همانطور که در بالا گفتم ، بعضی از کلمات ریشه مشترک دارند و اگر معنی این ریشه را می دانید ، می توانید معنی کلمات ساخته شده از این ریشه را با دقت کافی حدس بزنید.

به عنوان مثال ، capt ریشه به معنای نگه داشتن ، پایبند بودن است.

 

کلمات capture به معنای گرفتن ، captive به معنی اسیر است و captivity به معنی اسارت از این ریشه ساخته شده اند.

جالب است که فعل captivate معنی جذب کردن یا صفت captivating معنای جادویی (می توان گفت به معنای آن است که علاقه شما را به خود جلب می کند) بر اساس ریشه capt است.

 

کلمات انگلیسی را با تکنیک های اساسی ، پیشوند و پسوند یاد بگیرید

علاوه بر بحث در مورد یادگیری کلمات انگلیسی با روش جستجوی ریشه ، خوب است علاوه بر اینکه می توانید معنی ریشه های مشترک کلمات مختلف را بدانید ، با طیف گسترده ای از پیشوندها و پسوندها نیز آشنا شوید.

پیشوند ، در انگلیسی prefix نامیده می شود ، نامه یا مجموعه ای از حروف است که در ابتدای کلمه نوشته می شود و معنای اصلی کلمه را تغییر می دهد.

 

اما پسوندها در انگلیسی هنوز تک حرف یا چند حرف هستند که به انتهای کلمه اضافه می شوند و اساساً موقعیت دستوری کلمه را تعیین می کنند ؛ به عنوان مثال ، آنها نشان می دهند که این کلمه یک اسم ، یک فعل یا یک فعل است.

 

برای درک بهتر این مشکل ، مثالهای زیر را در نظر بگیرید:

 

حروف dis یک پیشوند است که معنای مخالفت یا نفی را درون خود دارد. به طور مثال اگر به ابتدای واژه‌ی agree به معنای موافقت کردن dis را اضافه کنیم، واژه‌ی disagree به معنای مخالفت کردن ساخته میشود‌.

هم چنین فعل appear به معنای ظاهر شدن است و با افزودن پسوند dis به فعل disappear به معنای ناپدیدشدن تبدیل می‌شود‌.

اکنون که مقاله آموزش کلمات انگلیسی با تکنیک مسیریابی را مطالعه کردید و دانش شما در مورد موضوع افزایش یافته است ، این تکنیک عملی زمان خوبی برای یادگیری دستور کار و البته کلمات انگلیسی است. به طور مناسب استفاده کنید.