سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

تکنیک های مدرنی را که از کلمات و عبارات انگلیسی تکامل یافته اند یاد بگیرید (یاد بگیرید و به آنها تسلط پیدا کنید).

 

تقویت تلفظ و تلاش برای بهبود آن به طور کلی یکی از مواردی است که برای زبان آموزان به ویژه در سطوح پایین بسیار مهم نیست و بسیاری از این مشکلات نادیده گرفته می شوند.

 

با این حال ،شما باید بدانید که تلفظ صحیح و ارتباط تا حد ممکن با افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی است ، بدان معنی است که مخاطبان شما با سواد تر هستند و دانش نسبتاً خوبی از انگلیسی دارند.

 

دانش آموزان ممکن است به طرق مختلف انگلیسی صحبت کنند ، اما هنگام صحبت یا خواندن متن آن را به درستی تلفظ نمی کنند زیرا نمی دانند چگونه آن را به درستی تلفظ کنند. در نتیجه ، شنونده ممکن است احساس بیماری کند و سطح دانش بالایی از زبان نداشته باشد.

 

به عنوان پیگیری مقاله در یک وب سایت انگلیسی که توسط پروفسور محسن کشاورزی اداره می شود ، ما نقش استرس را در کلمات و جملات انگلیسی بررسی خواهیم کرد.

 

مرتبط بخوانید: ایا اطلاعات کافی در مورد کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی دارید؟

 

مراقب استرس در کلمات انگلیسی باشید

 

حتی اگر با زبان انگلیسی آشنایی ندارید ، احتمالاً می دانید که کلمات می توانند فشار آور باشند. این بدان معناست که بعضی از قسمتهای کلمه با نیرو و قدرت بیشتری نسبت به قسمتهای دیگر تلفظ می شوند.

 

برای تقویت تلفظ ، علاوه بر تلفظ صحیح ، باید این واژه را از ابتدا بدانید و از موقعیت صحیح قسمت برجسته تر بدانید. این بدان معنی است که کدام قسمت باید مورد تأکید و تلفظ قرار گیرد.

 

البته به خاطر داشته باشید که این فقط برای تأکید بر لهجه ها و زیباتر شدن آنها نیست. بلکه ممکن است کلماتی را ببینید که دقیقاً از همان ساختار تشکیل شده اند. تلفظ متفاوت است.

 

گوش دادن کافی نیست. متن انگلیسی را هر روز با صدای بلند بخوانید.

 

یکی از راه های اصلی آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان گوش دادن به بیشتر پادکست های ممکن برای شنیدن منابع زبان اصلی است. برای تماشای فیلم مورد علاقه خود اخبار انگلیسی را دنبال کنید ...

 

اینها همه راه حلهای عالی هستند و تأثیر مستقیم در بهبود تلفظ دارند. با این حال ، به یاد داشته باشید که اگر واقعاً می خواهید به آنجا برسید ، به تمرینات زیر نیاز دارید.

 

مرتبط بخوانید: چرا شرکت در دوره های انلاین زبان انگلیسی از هر جهت به صرفه است؟!

 

بعضی اوقات متن های انگلیسی را می خوانم ، اما می تواند کوتاه یا طولانی باشد. با گوش دادن به صدای خود ، می توانید تلفظ خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

 

همچنین می توانید از پادکست های دارای متن موجود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید یکبار به فایل صوتی انگلیسی گوش دهید و سپس آن را از متن بخوانید. در واقع ، انجام این کار مهارت گوش دادن شما را بهبود می بخشد و تلفظ انگلیسی شما را بهبود می بخشد.

 

گوش دادن به موسیقی و استفاده از شعرهای آن روش دیگری است. می توانید ابتدا چند بار موسیقی گوش دهید ، سپس خود خواننده شوید و متن آهنگهای مورد علاقه خود را بخوانید.