سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

در این مقاله قصد داریم تا بهترین و یا ساده ترین راه ها برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را بررسی کنیم.

حتما تا انتها با ما همراه باشید.

همچنین در نظر داشته باشید در اصل هیچ راه ساده و میانبری وجود نداشته و باید تلاش کنید! هرچند استفاده از روش های صحیح و موثر به شما کمک بسیاری خواهد نمود.

در زیر قصد داریم تا به 4 مورد از بهترین و موثرترین ها اشاره کنیم.

 

برای یک دوره آنلاین ثبت نام کنید

گذراندن یک دوره آنلاین راهی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. داشتن این نوع دانش پایه برای درک و تمرین شما ضروری است. علاوه بر این ، شما می توانید دوره را بر اساس اهداف فعلی و سطح مهارت خود انتخاب کنید. اگر می خواهید برای سفر بعدی خود انگلیسی مکالمه یاد بگیرید ، می توانید دوره ای را پیدا کنید که متناسب با آن هدف خاص باشد. همچنین دوره هایی در زبان انگلیسی تجارت بین الملل ، نوشتن ، خواندن و موارد دیگر وجود دارد. بسته به هدف نهایی شما ، ثبت نام در دوره ای که با اهداف شما همسو باشد می تواند شما را در مسیر موفقیت قرار دهد.

 

 

من به دنبال یک شریک مکالمه هستم

انجام هرچه بیشتر تمرین کلامی برای یادگیری سریعتر ضروری است. اگر در شب با یک برنامه یادگیری زبان بین چندین برنامه جابجا شوید ، وقتی بالاخره با یک انگلیسی زبان روبرو می شوید شوکه خواهید شد. بدون انگلیسی صحبت کردن ، قادر به شناسایی نقاط ضعف خود نخواهید بود. یافتن یک شریک چت یا حتی یک شریک مطالعه به شما امکان می دهد با تمرین در دنیای واقعی و آزمایش مهارت های نوپای خود ، یادگیری خود را افزایش دهید. بسیاری از افراد می گویند که صحبت منظم انگلیسی به شما کمک می کند تا از خواندن و نوشتن فاصله بگیرید. به هر حال ، چه فایده ای دارد که وب سایت با هر چیز دیگری که در آن قرار دارد "ادغام" کند؟

 

در اطراف خانه خود برچسب بزنید

حفظ ، چه گرامر و چه واژگان ، بخشی از یادگیری زبان انگلیسی است. از آنجا که حفظ کردن ممکن است دشوار و طاقت فرسا باشد ، ویرجینیا لانگ راه حل های خلاقانه زیادی برای دانشجویان دارد.

"پس یادداشت می کنم و به همه چیزهای خانه برچسب می زنم. هر وقت آن شی را با کلمه ای مرتبط می کنم ، به احتمال زیاد آن را به خاطر می آورم."

برخی قوانین دستوری در انگلیسی وجود دارد که به خاطر سپردن آنها برای دانشجویان دشوار است.

ویرجینیا می گوید: "می توانید آنها را در مکانی قرار دهید که بتوانید این قوانین را به خاطر بسپارید ، شاید در دستشویی یا اتاق خواب ، جایی که می توانید زمان زیادی را در آنجا سپری کنید."

 

از فناوری یادگیری زبان استفاده کنید

برنامه های برنامه نویسی زبان مانند Rosetta Stone برای سالها به زبان آموزان کمک کرده است. سایر فناوری ها برای کمک به کاربران در افزایش دانش یا حفظ مهارت انگلیسی خود در دسترس هستند. انواع مختلفی از فناوری وجود دارد که می توانید براساس نحوه یادگیری بیشتر انتخاب کنید. به عنوان مثال Fluenz ، یک نرم افزار محبوب است که از طریق دستورالعمل های ویدئویی آموزش می بیند ، در حالی که Duolingo نرم افزاری است که می توانید در حین استفاده از آن برای تمرین روزانه در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

 

برای یادگیری زبان انگلیسی به خارج از کشور سفر کن

اگر راهی برای یادگیری زبان انگلیسی بهتر از زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی وجود دارد ، ما دوست داریم بدانیم! هیچ رازی نیست که انگلیسی محبوب ترین زبان در جهان است و با داشتن لیست طولانی از کشورها برای انتخاب ، می توانید محیط یادگیری ایده آل خود را بر اساس کشور ، آب و هوا یا شهر خود انتخاب کنید. به استرالیا ، نیوزیلند ، انگلیس ، آمریکا ، کانادا و آفریقای جنوبی فکر کنید تا چند مورد را ذکر کنید!

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

منابع:

https://www.englishdon.ir/

https://www.abc.net.au/education/learn-english/five-ways-to-improve-your-english-by-yourself/9085604

https://www.ef.com/wwen/blog/language/how-to-learn-english-faster/