سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی را میتوان مهم ترین گام در فرایند یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری نامید.

دلیل این امر این است که شخصی که انگلیسی را برای یک هدف خاص خوانده است ، سرانجام تمایل به برقراری ارتباط با آن زبان را دارد و اگر ما  بتوانیم انگلیسی صحبت کنیم ، ارتباط برقرار می شود. این پذیرفته شده است

برای اینکه بتوانیم انگلیسی صحبت کنیم ، ابتدا باید آن را به درستی درک کنیم و سپس از طریق مهارت گفتاری به برقراری ارتباط بین خود و مخاطب کمک کنیم.

بنابراین ، روش های مختلفی برای تقویت لیسنینگ ارائه شده است که در این مقاله به برخی از آنها خواهیم پرداخت. همچنین میتوانید مقاله جامع تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی انگلیشدان را مطالعه نمائید.

برای تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی استمرار و پشتکار داشته باشید

یکی از بهترین راه ها برای بهبود مهارت گوش دادن به زبان انگلیسی ، صرف حداقل پنج تا ده دقیقه در روز است. فراموشش نکنید و دست کم نگیرید. انجام منظم این کار می تواند تأثیر عمیقی در درک شما از منابع انگلیسی داشته باشد ، این امر به شما کمک می کند واژگان انگلیسی خود را بهبود بخشید و تلفظ انگلیسی خود را تقویت کنید.

 اما علاوه بر این ، گوش دادن به زبان انگلیسی ، گوش دادن به پادکست های انگلیسی ، گوش دادن به آهنگ های انگلیسی و حتی تماشای فیلم و سریال های انگلیسی به شما این امکان را می دهد که پس از مدت زمان کوتاهی به راحتی کلمات انگلیسی را درک کنید.

به طور مداوم انجام این تمرینات در زمان کمتری لذت بخش تر و راحت تر خواهد بود. این بدان معناست که در روزهای ابتدایی متوجه خواهید شد که اگر مجبور باشید به طور کامل روی دو جمله از زبان انگلیسی متمرکز شوید ، به زودی متوجه خواهید شد که این کار برای شما از همیشه آسان تر خواهد بود.

مهارت شنیداری خود را با رونوشت کردن تقویت کنید

به جرات می توانم بگویم که تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی یکی از موثرترین و بهترین روش هاست.

برای این کار ، باید یک فایل صوتی انگلیسی را مکث کنید تا بعد از شنیدن برخی از کلمات ، آنها را بشنوید و سپس سعی کنید جملات یا کلمات را تایپ کنید. در ابتدا فقط می توانید سه تا چهار کلمه بنویسید.

اما ناامید نشوید ، به کار خود ادامه دهید و صبور باشید ، پس از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد که می توانید یک جمله کامل را بشنوید و سپس درست بنویسید. در واقع تاصثیر رونوشت کردن آنقدر بالاست که به زودی اثرات خود را برروی لیسنینگ شما خواهد گذاشت. پس نگران نباشیو و گوش دهید و هر آنچه را که میشتوید یادداشت کنید. البته در ابتدا یکبار به طور کامل فقط گوش دهید.

حالا به نظر میتوانید آماده تر از قبل به سراغ تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی خود رفته و مهارت شنیداری خود را بهبود بخشید. پس وقت را از دست ندهید

منبع: انگلیشدان | www.englishdon.ir