سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی با متد روز دنیا

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که یادگیری زبان انگلیسی را یک نیاز فوری در زندگی خود می دانید؟ آیا گامی در جهت یادگیری آن برداشته اید و گامی در جهت یادگیری زبان برداشته اید ، اما پس از مدتی انگیزه خود را از دست داده و به این نتیجه رسیده اید؟ اینکه شما انگلیسی یاد نمی گیرید؟

باید بگویم که شما تنها نیستید. بسیاری از زبان آموزان ، حتی پس از چند جلسه کلاس زبان یا حتی ترم ، به این نتیجه می رسند که نمی توانند در این مسیر موفق شوند و یادگیری زبان انگلیسی را کنار بگذارند و به طور کلی این مسیر را ترک کنند ، اما آیا این راه حل چیست؟ درست است؟

واضح است که نه

در دنیای امروز ، دانستن یک زبان خارجی مانند انگلیسی ، که سومین زبان پرکاربرد در جهان و یک زبان بین المللی است ، تقریباً برای همه لازم است.

بنابراین بدانید که پاک کردن صورت سوال به شما کمکی نمی کند و شما باید موانع و دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کرده و آنها را تشخیص دهید و سپس برای حل آنها تلاش کنید.

خواهید دید که به نتیجه دلخواه خود می رسید. با این حال ، از آنجا که موانع یادگیری زبان انگلیسی برای همه زبان آموزان تقریباً یکسان است، انگلیشدان از دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی اینگونه ‌می‌گوید.

آیا به دنبال زمان مناسب برای مطالعه و تقویت زبان انگلیسی خود هستید؟

در دنیای شلوغ امروز ، اکثر مردم تقریباً وقت آزاد برای اموری مانند تحصیل در انگلیسی ندارند. به همین دلیل ، حتی اگر بتوانند وقت خود را به آن اختصاص دهند و در کلاس های زبان شرکت کنند ، فکر می کنند زمان کافی است. بنابراین باید با زمانی که در کلاس می گذرانند به نتیجه دلخواه برسند.

شما باید بدانید که باید زمان کافی را برای تقویت زبان انگلیسی صرف کنید ، اما این بدان معنا نیست که باید روزانه مقدار مشخصی وقت بگذارید.

حتی اگر یک چهارم وقت آزاد دارید ، باید سعی کنید تا آنجا که می توانید از آن استفاده کنید. باور کنید اگر فقط یک ربع از روز ، حتی دو یا سه بار در روز را سپری کنید ، به زودی پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان انگلیسی خود خواهید دید.

اما اگر دائما به دنبال یک فرصت خوب برای مطالعه هستید و می خواهید مثلاً دو ساعت را برای انجام این کار صرف کنید ، ممکن است حتی در عرض یک هفته چنین فرصتی را پیدا نکنید و مدام آن را به تعویق بیندازید.

با این حال ، باید از فرصت های کوتاه استفاده کرده و از آنها استفاده کنید تا ببینید نه تنها از یادگیری انگلیسی خسته نشده اید بلکه هر روز تمرین می کنید.

برای آموزش زبان انگلیسی ، فقط یک کتاب می خوانید!

خوب است بدانید که آموزش زبان انگلیسی مانند یک درس فیزیک نیست که فقط شما بتوانید با کتاب و تمرین نظریه ها را بیاموزید. انگلیسی شامل چهار مهارت است: نوشتن ، صحبت کردن ، گوش دادن و خواندن.

برای دستیابی به بالاترین سطح تسلط به زبان انگلیسی و به طور کلی یادگیری ، باید هر چهار مهارت را با هم توسعه دهید. با خواندن کتاب فقط مهارت خواندن و تا حدی مهارت نوشتن را ارتقا می دهید.

اما مکالمه و ارتباط انگلیسی ، که در درجه اول هدف بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی است ، بیشتر از مهارت نوشتن و خواندن به مهارت گفتاری و شنیداری بستگی دارد.

در نتیجه ، فقط با مطالعه کتاب نمی توانید در این مسیر پیشرفت کنید. البته این بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه کتاب نمی خوانید ، بلکه علاوه بر مطالعه کتاب ، اعم از دانشگاهی یا غیر دانشگاهی ، از منابع دیگر ، به ویژه منابع صوتی و تصویری و بهترین منابع گوش دادن به زبان انگلیسی مانند فیلم ، پادکست ، اخبار روزانه و .. تا حد امکان استفاده کنید.

بهانه یکی از مهمترین دلایل عدم تقویت زبان انگلیسی است

فرقی نمی کند که شما یک هفته انگلیسی خوانده باشید یا یک ماه یا حتی یک سال. اگر در هر زمان این سوال در ذهن شما ایجاد شد که چرا من انگلیسی نمی آموزم و پاسخ شما به این سوال یکی از دلایل زیر بود ، باید به شما بگویم که این فقط یک بهانه است و لطفا همه اینها را از ذهن خود پاک کنید در .

اگر دلیل یاد نگرفتن انگلیسی را به سن خود نسبت می دهید ، باید بگویم که این کاملا غیرقابل توجیه است. اگر فکر می کنید که من از کودکی باید انگلیسی یاد می گرفتم و اکنون فراتر از درک من است ، این فقط برخی از دلایلی است که می توانید خود را متقاعد کنید که نمی توانید کاری انجام دهید و فقط وجدان خود را آرام کنید. !

افراد زیادی هستند که از سنین بالاتر تقویت زبان انگلیسی یا حتی زبان های دیگر را شروع می کنند و بسیار موفق هستند. در نتیجه ، پاسخ سوال شما سن شما نیست. لطفا به دنبال راه حل دیگری باشید.

شما معلم زبان انگلیسی خوبی ندارید!

یکی دیگر از عواملی که ممکن است دلیل عدم یادگیری زبان انگلیسی بدانید ، نداشتن استاد خوب است.

اگرچه ما معتقدیم که یک معلم زبان انگلیسی خوب می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند و به شما کمک کند هرچه سریعتر به هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی برسید ، اما معتقد باشید که شما بیش از معلمی هستید که باید به خودتان کمک کنید. انجام دادن.

شما می توانید نقاط ضعف خود را به طرق مختلف شناسایی و تقویت کنید. اما اگر واقعاً به این نتیجه رسیدید که در این مسیر راهنمایی درستی ندارید ، هنوز یک راه حل وجود دارد. معلم خود را تغییر دهید و از معلم باتجربه تری کمک بگیرید.

مطمئن باشید با تلاش ، پشتکار و راهنمایی مناسب از یک فرد باتجربه ، باسواد و البته فنون تدریس آگاه ، زودتر از آنچه فکر می کنید در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت خواهید کرد.

انگلیشدان englishdon.ir